بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی رم و ناپولی در سری آ ایتالیا | آزمون؛ سورپرایز مورینیو برابر ناپولی؟

  • کد خبر: ۲۰۱۶۳۴
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
تاریخ و ساعت بازی رم و ناپولی در سری آ ایتالیا | آزمون؛ سورپرایز مورینیو برابر ناپولی؟
تیم‌های رم و ناپولی در هفته هفدهم سری آ ایتالیا، از ساعت ۲۳:۱۵ امشب (شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته هفدهم سری آ ایتالیا از شب گذشته با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد. در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این هفته به خصوص برای هواداران فوتبال در کشورمان، رم در ورزشگاه خانگی خود از ساعت ۲۳:۱۵ میزبان ناپولی خواهد بود.

رقیبان دیرینه سری آ ایتالیا در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم این فصل نتایج قابل قبولی کسب نکرده و از کورس بالانشینی جا مانده‌اند. ناپولی در حال حاضر با ۲۷ امتیاز در جایگاه ششم و شاگردان مورینیو نیز با ۲۵ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته‌اند.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم رم که از ابتدای فصل به صورت قرضی به تیم مورینیو پیوسته با نتایج سینوسی خود نتوانسته رضایت کامل مورینیو را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رم جلب کند، اما در هفته‌های اخیر با مصدومیت دیبالا و بازگشت سردار از کمند مصدومیت، در بازی‌های اخیر به نفر اول تعویض‌های مورینیو تبدیل شده که این شانس را به سردار می‌دهد که امشب در بازی برابر ناپولی برای نخستین بار در ترکیب فیکس تیمش قرار بگیرد.

سردار آزمون در این فصل ۱۱بار برای رم به میدان رفته که در تمام بازی‌ها به عنوان بازیکن جانشین در زمین حضور پیدا کرده است. سردار در این ۱۱ بازی تنها یک گل به ثمر رسانده و با عملکرد خوبش در بازی‌های اخیر به امید خلق درخششی دیگر برای مربی نام‌آشنای خود است.

همچنین سایت «رته اسپورت» ایتالیا نیز درباره احتمال حضور سردار آزمون در ترکیب امشب رم برابر ناپولی نوشته است: «مورینیو در این بازی حساس و در نبود پائولو دیبالا می‌تواند از زوج آزمون و لوکاکو در خط حمله تیم خود استفاده کند و استفان الشعراوی را در طول بازی و در صورت نیاز به زمین بیاورد تا عملکرد رم را بهبود ببخشد. سردار آزمون بازیکن ایرانی رم یکی از مهره‌های تأثیرگذار در این فصل بوده و همیشه نشان داده که بهترین عملکرد را در زمین از خود به نمایش گذاشته است».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->